Jag är stolt över insatsen ikväll, fast vi torskar. Vi gör en riktigt bra match mot ett riktigt bra lag. Fortsätter vi spela så här och kämpar lika hårt framöver kommer vi klara oss kvar. 2-2 hade varit mera rättvist än 2-4.
The great one: Vem är inte stolt? men det är väl det som svider mest!
1-1 inför tredje där man var helt säker på iaf en poäng. Så blir det kattskit av målisen och ett skitslarv i PP och pang så torskar vi med 2-4. Fruktansvärd jävla torsk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer