1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519251

Sv: Apropå nånting...

hubbenorlen: Det var väl en överdrift men tittar man på hans track record så ser man ju att det hör till ovanligheten att han gör en hel säsong för en klubb. Det räcker väl med att konstatera det kanske.

Sen, som sagt, jag trodde att vi var överens om att vi var mitt uppe i någon slags skuldsanering, annars hade ju inte vår trupp sett ut som den gör just nu. Hur vi ska ha råd med en toppavlönad Corso, det förstår jag inte.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: nä. Tämligen överflödigt samtalsämne . Corso kommer aldrig mer spela i timrå

Sv: Apropå nånting...
Olle: Det finns många spelare som har flyttat runt mer än Corso. Om man bortser från den naturliga pendlingen under säsong mellan NHL- och dess farmalag har han ju bara flyttat under en säsong ett fåtal gånger trots en 20-årig karriär på elitnivå...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer