1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519255

Sv: Apropå nånting...
Olle: Det finns många spelare som har flyttat runt mer än Corso. Om man bortser från den naturliga pendlingen under säsong mellan NHL- och dess farmalag har han ju bara flyttat under en säsong ett fåtal gånger trots en 20-årig karriär på elitnivå...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Peja: Det är väl mer anledningen till att han har flyttat som jag reagerar på, inte att han har flyttat. Corso är ett rövhål av dignitet och det bör ju åtminstone alla timråiter ha i färskt minne.

Det KAN vara värt det, rent sportsligt, om man har pengar eller så kanske det inte alls är värt det. Jag tycker att det är en extremt hypotetiskt fråga eftersom vi saknar just pengar.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer