1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519748

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Blizzard: han har snyggast mask i alla fall. Äh, det är egentligen en stackars period vi dömer honom efter, var liite tålmodig.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
KORITFW:

mattias - 74: Själv tyckte jag Lundström krossade allt i målvaktsfrågan i KS, säger ju en del om lagen som var med i KS...eller kanske en del om Lundström, vem vet.

Bellisimo, tack men nej tack. Vi är fortfarande ett ES lag och har ES krav. Hade vi åkt ner så hade jag kanske velat se honom i TIK.
 
 
     

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
KORITFW: jag utår inte från en period när jag dissar honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer