1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519997

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Olle: nu får du be Belissimo om ursäkt. :)

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
73Sjöbba: Nu måste det väl vara stenklart för SAMTLIGA var vår akilleshäl i år sitter. Ledtråd: det är inte i försvaret eller på målvaktssidan.

Annars: Tack Timrå IK! Trepoängssömn, vad tycker vi om det bragdbigge? :)

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
73Sjöbba: Äh! Bellissimo gör en gör en grym match men inför match ville jag se Lundström och jag skulle inte börja grina om han fick chansen snart. Däremot är det väl i det närmaste dödsstraff på att byta målvakt när man kommer från en nolla.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer