spud: Så går man då in på denna tråd för att läsa kommentarer inför matchen. Vad finner man då? Jo, en väldigt massa inlägg som definitivt är i fel tråd. Skärpning tack!
Hur som helst, nu far jag ut till E-on och stöttar laget i mitt hjärta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
spud: Så går man då in på denna tråd för att läsa kommentarer inför matchen. Vad finner man då? Jo, en väldigt massa inlägg som definitivt är i fel tråd. Skärpning tack!
Hur som helst, nu far jag ut till E-on och stöttar laget i mitt hjärta.
Redigerad kommentar