Jag tar igen vad jag skrev efter första perioden. Jag tappade ödmjukheten. Tänker inte jinxa bort detta. Det är hårt Jvla jobb som gäller. Vi får vara glada att det bara är 0-2.
Det är bra med självförtroende men Sebbe behöver inte tro att han är Lidström. Just nu är han sämsta back.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är bra med självförtroende men Sebbe behöver inte tro att han är Lidström. Just nu är han sämsta back.
Kom igen nu!