1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1520599

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27

fredriko74: Nu måste vi samla styrkorna inför tredje, det var en desperat andra period där vi kunde haft 3-4 timeouter miiiinst.

Ge Jonte ett par matcher till, tycker han blir bättre o bättre, bara han grinar till lite så nu bara. Mat Robinssons passninsspel kunde varit bättre, men hans uppåkningar är skitbra. Ser ut som gamle Sebbe.

Nu syns bristerna i PP, en åker in med pucken, de andra gömmer sig. Får vi in pucken i zon så åker vi å gömmer oss. Så sölar vi med passen måste det ta en extra sekund innan vi får iväg den, nej det ska låta Klapp-Klapp-Tjong-MÅL!

Vi har massor med sparkapital, kom igen nu gubbs!! Vi ger aldrig upp!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Lemmy: Sant, passen måste komma snabbare. Håller med dig där! Sen åker man bitvis för mycket och tittar på motståndare med puck i egen zon, lite aggressivare attityd önskas där tack! Kom igen nu, kriga !

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer