mikenomad:Bara man vinner mot rätt lag så slipper vi kvalserien iallafall.
Spets framåt tror jag nubben fixar med tiden, men det blir en jobbig säsong för alla som håller på Tik. Man vill ju bara att det ska lossna nu när det har varit skit i flera år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mikenomad:Bara man vinner mot rätt lag så slipper vi kvalserien iallafall.
Spets framåt tror jag nubben fixar med tiden, men det blir en jobbig säsong för alla som håller på Tik. Man vill ju bara att det ska lossna nu när det har varit skit i flera år.