Iphone70: JKapp håller med, i nästan alla lägen man hade mot fbk i typ 3 mot 2 eller 2 mot 1, så kommer ett alltför dåligt skott i magen på Salak från pucktransportören.
Visserligen ska vi lägga pyckar på mål och skjuta mer,men.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Iphone70: JKapp håller med, i nästan alla lägen man hade mot fbk i typ 3 mot 2 eller 2 mot 1, så kommer ett alltför dåligt skott i magen på Salak från pucktransportören.
Visserligen ska vi lägga pyckar på mål och skjuta mer,men.....