Hoppas Timrå kan stå upp i tredje. Brynäs ser klart mänskliga ut. Så fort Timrå började driva och göra något mer med pucken än att bara lobba ut den i mittzon såg det klart bättre ut (sista 3 av perren).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas Timrå kan stå upp i tredje. Brynäs ser klart mänskliga ut. Så fort Timrå började driva och göra något mer med pucken än att bara lobba ut den i mittzon såg det klart bättre ut (sista 3 av perren).
Fortsätt driv! Brinn Timrå!