1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521368

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: de jag har problem med är andra lags fans på timrås sida . Fattar liksom inte poängen . Skapa konflikt som man slipper stå för . Vad är de för mening? Stor i käften och dryg är man väl för att man vill slåss . Svårt att dra på nån en smäll genom en dator . Eller också är de den ynkliges möjlighet att få vara med

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

superfalle: Jag tycker det är ok att retas och provocera lite lagom, det får man ta. Och räkna med rejält mothugg får den som provocerar också göra. Lite munhuggeri ger ju matchen en extra krydda för oss fans.

Låga personangrepp, tillmälen som horor etc kanske vi kan klara oss utan


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer