1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521395

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Ambroo: Tja eftersom en av era fans gick in och lallade i vårt forum efter ni gjort 1-0, bra tajming där, så får ni väl tåla samma tillbaka.

Räkna riktiga målchanser du...det får ni inga poäng för dessvärre.


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: jag svarade bara på frågan "ska jag skratta eller gråta för att vi ligger under mot hortimrå?". Jag förstår att du fortfarande hänger hos oss med tanke på den bedrövliga nivån ni har inne hos er.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: Det är en enorm skillnad. Nu har vi 0-2 innan Brynäs gör ett riktigt slumpmål. Efter det är det bud på 1-3 flera gånger innan nästa skitmål trillar in. Klart det svider och när sen Carlsson bjuder på 3-2, ja då kan du väl själv räkna ut känslan...

Det var ju inte på allvar det där, inte som din skotträkning.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: VAAAA! Vem var det! Säg då! Jag ska fan i mig plocka fjädrarna av den hönan! ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer