1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521408

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Ambroo: det är väl inte brottsligt att räkna lite skott :-)

vi hade bud på 2-2 också innan kvitteringen kom. På ett av alla våra skott ;-)

för övrigt var ert 2-0 ett riktigt skitmål. 


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Timrå hade vunnit denna match om de hade spelat samma taktik i 60 min, men å andra sidan orkar lag sällan forechecka så intensivt under en hel match.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Zappaholic: "för övrigt var ert 2-0 ett riktigt skitmål. "

Du menar när vi totaldominerar i er zon typ 1-1,5 min och sätter ett direktskott. skitmål var ert 1-2.....isare. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer