1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521411

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Blizzard:

Förlåt, jag glömde att man som Timråit bara får lyssna på Thåström. 


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Alltså är det bara jag eller har vi tappat farten på isen? Saknar någon som klarar att trampa iftån en motståndare... tittade en sväng på lhc - modo o fan alla tom engstrand verkar ha mer klipp i benen! Har våra hjältar börjat tveka på sin egna förmåga? Eller är dom bara för försiktiga på isen?

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Simmalugnt: Maiden är 200ggr bättre än Thåström! :-).
Har sett dem två gånger. Thåström också i och för sig.
Men Metallica sopar mattan med båda

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Simmalugnt: hatar thåström, finns tp två bra låtar. men maiden är överkstatt nu, var bättre förr.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Simmalugnt: Maiden är jäkligt sköna, såg dom nere i sthlm för ett par år sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer