1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521422

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29

Timrå Icon:

Blir fjärde Maidenspelningen för min del i sommar. Metallica har jag sett 6 gånger så där börjar det att infinna sig en viss mättnadskänsla. :)

Thåström har jag bara sett en gång, på Gatufesten 2006 och då stod han mest och hängde på mickstativet. Han var definitivt inte på samma planet som oss andra.


Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Simmalugnt: Men ändå brukar just rockers vara bättre när de drar kola osv.
De verkar bli mer kreativa. Kanske något för våra forwards? "Förstalinan" får lixom en ny innebörd....

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Simmalugnt: thåström enda skiten jag gillar, die mauer och keops pyramid och då är inte ens keops hans låt.....typ så  mycket jag gillar den vänstervridna gubben.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer