Supertung förlust "idag". Känner en enom besvikelse och bedrövelse över att vi tar 0 poäng. Det var vad vi inte behövde efter vad vi fick se på isen. Kändes helt fel att bli totalt poänglösa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Supertung förlust "idag". Känner en enom besvikelse och bedrövelse över att vi tar 0 poäng. Det var vad vi inte behövde efter vad vi fick se på isen. Kändes helt fel att bli totalt poänglösa.
Men särskilt oväntat är det inte.
Men vi jobbar på, mot allt & alla!