Får vi bara ordning på grejorna så blir jag inte alldeles brydd om vi är med och krigar om den sista slutsspelsplatsen heller. Vi har ju äntligen en coach som tycks veta vad han håller på med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får vi bara ordning på grejorna så blir jag inte alldeles brydd om vi är med och krigar om den sista slutsspelsplatsen heller. Vi har ju äntligen en coach som tycks veta vad han håller på med.