1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521600

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Dunc: inte under ordinarie tid, annars 3 mot Modo. 18 skott på mål igår, då är det svårt att göra många mål och vinna...

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
mikenomad: Väntade bara på en sån kommentar. Gäller fortfarande att laget måste göra mer än 2 mål för att kunna vinna en match. Vill man förlora så skall man fortsätta på den inslagna vägen.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-09-29
Hans Abrahamsson på AB besvarar frågan om varför Timrå öppnat så dåligt:
"Ja, har det gjort det? Timrå var tippat i botten av tabellen och så här långt är det ändå mer positivt än negativt. Det finns en tanke med agerandet på isen och power play har också varit bra."

Är väl bara att hålla med.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer