1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524105

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-06
Olle:

Skönt att se grabbarna fira segern ikväll med shots på Svensson och mycket kebabsås på kebabcity. Hade detta varit ifjol hade jag gått i taket. Men ny vet jag att nollan har infört en nolltolerans... Eller?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-06
The great one: Segern...? Har jag missat något?

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-06
The great one: jag kan tycka att Lindqvist är den enda som är direkt ursäktad för sitt alkoholintag ikväll. Resten borde skämmas.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...