ÖstrandsNisse: Precis och det tycker jag man visar under långa stunder mot ryggsäcksluleå också. Det verkar inte finnas några energislukare i laget.
Nästa gång, skulle du kunna försöka få ett par ord med kuben också? Jag vill gärna få det förklarat hur vi kunde få den där utvisningen för 6 man på banan. Grymt felaktig utvisning! :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Precis och det tycker jag man visar under långa stunder mot ryggsäcksluleå också. Det verkar inte finnas några energislukare i laget.
Nästa gång, skulle du kunna försöka få ett par ord med kuben också? Jag vill gärna få det förklarat hur vi kunde få den där utvisningen för 6 man på banan. Grymt felaktig utvisning! :)