1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524338

Sv: NHL lockout 2012
ÖstrandsNisse: Och nu är 4:e laget på väg att bryta den här fantasiska överenskommelsen. Växjö (vilka annars?) har panik när pengar inte kunde köpa framgång inledningsvis och vill ta in 2 offensiva backar. Vore det inte så patetiskt att vi inte har möjlighet vare sig med eller utan överenskommelse så skulle man skrika "Men för faan Timrå, skit i den där jävla kompispakten nu!" Som det är dock så kan väl inte Nubben o co göra annat än klamra sig fast vid "överenskommelsen" och låtsas vara ena riktiga hedersknyfflar...

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

mikenomad: Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor. Timrå måste lära sig det....fråga en som vet. Jag tex...

Kom igen Nubben...GÖR NÅT NU!


Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Kommer Växjö att lägga ett bud på Strålman?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer