1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524357

Sv: NHL lockout 2012

ÖstrandsNisse: Nä det är klart. Men samtidigt har man en viss övertro till NHL killar vilket inte alltid faller väl ut.

Men det kan oxå bli som i Modos fall med Steen.
Hur Duchene påverkar VF vet ju ingen än. Vi kanske ahr tur som möter dom imorgon då killen är lite ovan vid rinkstorlek o jetlag?

Men jag bävar när övriga lag börjar plocka in Skills o vi inte nån o måst möta dom...vill inte tänka på det...hur bra vi än kämpar.


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Mäster T:man måste se till lvilket lag man har ..skulle inte en NHL-spelare tillföra men än Sterner ? jo mycket ! han behöver inte vara en stjärna där borta , vad var Sonnenberg  en stjärna ?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...