1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1525714

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11

Då tackar FBK Jonte Hedström för tre poäng.

Jonte:

- vassego ! 


Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11

Lägsta nivån är nära nog i pojklags klass, tyvärr. Passningsspel fanns inte hos TIK i denna match, tackla vill man inte för då kan handväskan gå sönder. 

Nja sista perioden var ett fall framåt, sett till hela matchen, men det saknas fart och ansvar med å utan puck.

Solen går upp imorgon med, men det finns en del att jobba på, och Ballissimo fredade målet rätt bra idag. 

Stundom såg Timrå sega ut?  Kanske bara var FBK som var raska ;-/

Hur illa ställt är det med självfötrorndet, ser lite ut att som jag vill inte ha puck.....

På lördag kommer dock första 3 pointsaren, tro mig.......


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2012-10-11

Per HApps:

Svänger fort, senast skulle han hyllas härinne;)

Hej håkki!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer