1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1526465

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
Mäster T: Hej! Jag är på Cinderella. Känns som " The perfect place to be" efter en förlust.

Schkål!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13
Sebastian Erixon sämst på isen igen! Ställ honom utanför laget och låt en junior kliva in och spela sarg ut. Ge självförtroende åt någon som är beredd att slita, spräck hål på balongen som är sebbes uppblåsta skalle.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-10-13

Ärligt talat, det här är inte roligt längre.

Dela nya lag!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...