Sebastian Erixon sämst på isen igen! Ställ honom utanför laget och låt en junior kliva in och spela sarg ut. Ge självförtroende åt någon som är beredd att slita, spräck hål på balongen som är sebbes uppblåsta skalle.
Olle: ja det här var en riktigt blek insats av sebbe! Tyvär även robinson... Dom två måste vara bra om vi ska bli vassa framåt... Vi kanske skulle göra som i pp o flytta ner frw på backplats i det vanliga spelet med...
Glenninski: såg du hur mycket bätre vi var med 6-5 på slutet? Pucken skickades fram o tillbaka längs sargen hela tiden. utom då när hedman tappade ut den helt simpelt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer