Ambroo: Många spelare har lyft sig i denna match, bra så långt! Dock tyvärr inte Crippe som för närvarande inte förtjänar den istid han får. Vi får hoppas att lyftet håller i sig även på torsdag så att det kan bli lite glädje i E-on också. Men, men, 3 poäng i kväll är inte klart än. Ödmjukhet och kamp nu så kan det gå. Håll i spelet och fortsätt skapa chanser! Go for it!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer