Härligt att se TIK fortsätta på den inslagna vägen. Skillnaden idag jämfört med förlusten senast hemma mot LHC, är att idag sätter vi chanserna. Innebörden av att få göra 5 mål på bortaplan ska heller inte underskattas. En bra powerboost inför framtida matcher.
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Önerud som center blev ju lyckat
Skönt att Boyce satte friläget, 10:e gången gillt, typ.
Lundström visar att han ska ha första spaden ett par matcher nu.
5000 mot Växjö!