Blizzard: För mig känns Växjö inte läskiga alls. Ifjol var dom omöjliga (även fast vi dominerade vissa matcher mot dom) men i år känns dom klart mer dödliga.
Timrå Icon: Tja Vampola är ju helt klart en sån som vill ta plats. Han kanske inte är någon Corso men man såg ju ofta att han slog med klubbor och blev sur när han spelade hos oss. Och hur många dåliga hakningsutvisningar tog han inte då han blev av med pucken? Växjö känns lite som en traktormotor med ett ferrari-chassi. Dom har spets på pappret men inget lagbygge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Blizzard: För mig känns Växjö inte läskiga alls. Ifjol var dom omöjliga (även fast vi dominerade vissa matcher mot dom) men i år känns dom klart mer dödliga.
Timrå Icon: Tja Vampola är ju helt klart en sån som vill ta plats. Han kanske inte är någon Corso men man såg ju ofta att han slog med klubbor och blev sur när han spelade hos oss. Och hur många dåliga hakningsutvisningar tog han inte då han blev av med pucken? Växjö känns lite som en traktormotor med ett ferrari-chassi. Dom har spets på pappret men inget lagbygge.