1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528204

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
RTS: 0 trepoängare på 7 raka hemmamatcher. Allt över 4000 på läktarna så länge det ser ut så här bör anses vara en klart godkänd siffra.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Olle: Det är konstigt att man återigen agerar så lojt som man gör i framförallt i början av matchen, vissa spelare glider hela tiden. Sen dahlrot, varför får Karl speltid egentligen?.
Säg vad ni vill om Crippe, men han skapar iallafall lägen åt de övriga i femman.

Nä detta är första gången i år jag sågar vissa i laget, men så här kan man inte uppträda för hemmapubliken.

Man har återigen chans att ta hyperviktiga poäng, nä då glider man bort matchen. Usch för dåligt, alldeles för dåligt!!!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Jag lägger in mig på psykakuten. Orkar inte mer.
Nu... Flaskan.
Vilket skitlag man håller på!

Over and Out!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer