Olle: Det är konstigt att man återigen agerar så lojt som man gör i framförallt i början av matchen, vissa spelare glider hela tiden. Sen dahlrot, varför får Karl speltid egentligen?. Säg vad ni vill om Crippe, men han skapar iallafall lägen åt de övriga i femman.
Nä detta är första gången i år jag sågar vissa i laget, men så här kan man inte uppträda för hemmapubliken.
Man har återigen chans att ta hyperviktiga poäng, nä då glider man bort matchen. Usch för dåligt, alldeles för dåligt!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Säg vad ni vill om Crippe, men han skapar iallafall lägen åt de övriga i femman.
Nä detta är första gången i år jag sågar vissa i laget, men så här kan man inte uppträda för hemmapubliken.
Man har återigen chans att ta hyperviktiga poäng, nä då glider man bort matchen. Usch för dåligt, alldeles för dåligt!!!