1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1528268

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18

Orkar egentligen inte kommentera ännu en halvtasig insats där vi åker på en hedersam förlust Mot en bottenkollega. Vi har staplat dem på skyskrapehögar sista åren.

Men när laget inte ens tacklar på hela matchen, möjligen 1st i sista perren. När man glider på rören och inte fullföljer situationerna. När junisarna ska måsta gå i bräschen. När laget som på papperet är sämst inte ens kan ge 100%. Då vet man att detta bara kan gå åt helvete!

DE BORDE ÅTMINSTONE KUNNA KÄMPA SÅ FLISORNA, BLODET OCH SVETTEN SPRUTAR I 10 MINUTERS TID PÅ ISEN VARANNAN DAG!

Är det för mycket begärt?

Jag mår så jävla dåligt av att se detta, jag blöder inombords...

KOM IGEN NU FÖR FAAN!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
kulltorp: Mkt bra analys. Bland dom bättre faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer