Per HApps: Alla måste inse fakta att detta TIK är inget slutspelslag utan är realist och tro att 9-10a är ok så länge vi har häng på dom platserna är jag nöjd.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Per HApps: Alla måste inse fakta att detta TIK är inget slutspelslag utan är realist och tro att 9-10a är ok så länge vi har häng på dom platserna är jag nöjd.