Men herr gud Lakan, ser du inte vilka pojklags fasoner som bidrager till VF,s mål.
Visst är laget dessimerat pga skador etcetc, men för böveln, inte ens jag skulle vara så snurrig i kolan som vissa försvars spelare blev vid VF´s mål,,,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Laken:
Men herr gud Lakan, ser du inte vilka pojklags fasoner som bidrager till VF,s mål.
Visst är laget dessimerat pga skador etcetc, men för böveln, inte ens jag skulle vara så snurrig i kolan som vissa försvars spelare blev vid VF´s mål,,,,,,