1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1532841

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

RunarUp: Nu leder ju Växjö, men torskar de så är det sju pinnar ner till det strecket. Skulle inte göra ont. Men, det mysigaste vore väl om AIK och Växjö delar på poängen på något sätt, då drar vi ju ifrån båda lite.

Annars läser jag tabellen och muttrar lite över att inte Brynäs kunde spöa Frölunda. Hade varit så vackert att gå in i första pausen i serien på slutspelsplats. Jag konstaterar även att vi har HV borta i omstarten och det lär gå åt helvete. I den arenan har vi taskigt track record...


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03
El Maco: mjaa, senaste fem mot HV borta

10/11 2 okt HV-TIK 0-3
10/11 28 okt HV-TIK 2-4
11/12 6 okt HV-TIK 3-1
11/12 10 jan HV-TIK 3-4
11/12  16 feb HV.TIK 1-0

3 vinster 2 förluster. 

Sv: Timrå IK - Modo 2012-11-03

El Maco:

Onse Y hear the details of victory, its hard to distingusih it from a defeat......


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer