El Maco: Ja en uteslutning känns uteslutet. Däremot ett tvingat kvalspel eller utesluten från slutspelet skulle smaka fågel. Men vad hade man väntat sig. Jag skulle inte ens köpa en bil av en som heter Trollsås.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot ett tvingat kvalspel eller utesluten från slutspelet skulle smaka fågel.
Men vad hade man väntat sig. Jag skulle inte ens köpa en bil av en som heter Trollsås.....