Swehockey släpar efter. Damn you, övertidsarbete! (om man skulle foka på Excel istället för intenet kanske så man kan se slutet av matchen på teve hemma istället... eller så inte.)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mäster T: Yes!
Swehockey släpar efter. Damn you, övertidsarbete! (om man skulle foka på Excel istället för intenet kanske så man kan se slutet av matchen på teve hemma istället... eller så inte.)