Olle: Ja, självklart. Första var sorgligt att se, sen började man skjuta i de nästkommande och vips. Det är säkert roligt att lägga pucken i rundeln hela tiden som man verkar gilla att göra annars men det lönar sig onekligen att försöka skjuta mycket mer.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Olle: Ja, självklart. Första var sorgligt att se, sen började man skjuta i de nästkommande och vips. Det är säkert roligt att lägga pucken i rundeln hela tiden som man verkar gilla att göra annars men det lönar sig onekligen att försöka skjuta mycket mer.