Fyfan, den som kämpar hårdast för att vinna är ser minst trött ut är Robinsson som spelar mest. Kanske får de andra "stjärnorna" spela för lite eller vad är felet?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fyfan, den som kämpar hårdast för att vinna är ser minst trött ut är Robinsson som spelar mest. Kanske får de andra "stjärnorna" spela för lite eller vad är felet?
Wedin var bra också...