1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1535991

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Blizzard: Ja, idag var det inte långt ifrån att tv´n skulle åka ut där i sista perioden. Varför ser man rädda / håglösa ut? HV är ett lag som alla andra , förutom att man har en bra trend och ligger i toppen. Men för f-n våga gå in och kör, man ser bitvis rädd lr har för stor respekt för motståndaren. Kände efter 3-3 målet att det inte skulle gå. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
fredriko74:Vi kanske skulle ta och göra gemensam sak här och i Brynäsboken och slänga ut våra TV-apparater

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...