1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1537043

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Nä, det här var ännu en katastrofperiod. Bellissimo är verkligen livsfarlig. Våra forwards motsatsen.

Väntar på att få se Jonte leverera en bra passning när han rör sig framåt, inte enbart från stillastående i PP. Hagos kämpar och vinner puck, men saknar helt konstruktivt spelsinne. Sebbe är Sebbe: all skating, nothing else.

Oroväckande när t o m Gunno ser helt värdelös ut. Det här börjar, för första gången, se riktigt riktigt oroväckande ut. Vi är verkligen inte elitseriemässiga just nu. Vad har hänt? Har spelarna börjat skita i direktiven, eller har Montén råkat hitta Perraz spelsystemspärm och fått en Uppenbarelse?

Så. Jävla. Uselt.


Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Det finns några spelare som med dålig attityd ( gamnacke) Jonte samt Crippe inga skärpte killar !!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...