1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581449 inlägg · 6216 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

1537397 · » Till forumet


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: ;)
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
diffe: är du dum i huvudet eller . Klart jag dömer ut bellisimo . I första perioden såg de ju ut som att han hade tagit lsd . Ren tur att de bara vart en tavla . Hade kunnat blivit 4-5 stycken . Skönt att de va i en match där hans insats inte spelade någon som helst roll . De hade blivit exakt lika många poäng om jag eller henke lundkvist stått . Hade varit värre om de stått 3-3 eller nåt 3-3 eller nåt och vi hade haft häng på poäng och han kastat in den själv . Nu tyckte jag mest synd om han
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: vilket konstigt ljud det var i skällan idag då, hade inte Bello stått glade du dömt ut målvakten, idag drömmer du ut utespelarna. Ta av dig skygglapparna nu. !!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Damn shit
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Timrå Icon: Our shit
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
El Maco: Oh shit
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
El Maco: Bull shit..
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Good shit.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Timrå Icon: Jo shit..
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: No shit...?
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Pratade med Jocke på Twitter. Dom är inte alls glada o ska ha revansch nästa match.

Jag litar på dom.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Tänkte just se matchen när jag råkade se en status på fb från timrå ik red eagles... Så jag sket i det o gick in här isst... Det var ingen bra match alltså?
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
John K: Om det är lösningen så SÄLJ! För böveln...
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
mikenomad: Jag sitter just nu och funderar på att sälja mina 2 årskort BILLIGT. Men om man får en köpare lär väl TIK sedan börja vinna varenda hemmamatch. Äh, va fan, lite får man väl bjuda på.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Dream Team: Ja, det är bara att hoppas på att AIK och Rögle förlorar mest hela tiden...
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
jå1: GO MODO!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
mikenomad: Modo har lekstuga med Rögle nu.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Farbrors syn är grumlig, jag reserverade mig för här och nu utan pratar om överlag, sett över hela säsongen so far. För ja, jag tycker ff mer om den här upplagan än förra säsongens. Även om det är lite pest el kolera.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T:Affekt är du inte i men du bjuder på effekt! Thats nice.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Det fria fallet kommer att vända på tisdag, då spöar vi skiten ur Indianerna. Antagligen snudd på 2-siffrigt. 84-an spikar igen kassen med en boardskiva då fixar det sig. Ja, va fan, man måste se positivt på framtiden, man lever bara en gång. Varför gräva ner sig redan nu? Himlen kan vänta. Lev nu! Nu tar vi en virre till, SKÅL!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
mikenomad: Är det lätt att tycka om det här laget som dom spelar just nu? Exakt vad är det som du tycker om ?
Allt det dom sagt att dom skulle göra är som bortblåst. Jag gillar inte det.

Har jag sagt att jag är i affekt?
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Jockz: Inte bara flygbiljetten, nu är det dags att också betala utrustningen, mat- och hotellräkningar mm. Det är väl för fan inte meningen att ha betalt för att lalla runt i hockeysverige som dom gör. Det mesta av utrustningen kan dom sedan sälja efter säsongen, det går säkert att få bra pröjs för prylarna, de är nog inte spaciellt utslitna. 
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Var det inte vi som skulle jobba hårdare än de andra lagen o kämpa i varje match? Funkade ett tag.
Nu är det fritt fall....jag är ruskigt orolig om det ska se ut så här nåt mer.

Och sluta hatta med målvakterna!! Jocke ska stå.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Blizzard: Fast det där är inga överraskande siffror. Vi är inget bättre lag i år om man ser till skills. Vi är däremot överlag, inte just idag då kanske, ett lag som är berydligt lättare att tycka om. Nä, den stora positiva skillnaden för vår del är att botten är betydligt jämnare i år. Fler lag är ung. lika pissiga. Det är ju vår verklighet, att kämpa för att vara minst dålig.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Förra säsongen efter 26 matcher hade vi 27P och låg 12:a. Nu har vi 28P och ligger 10 med två matcher mer än AIK som ligger 11:a med 2P efter. 


Förra året hade 9:an Djurgårn 36P iår har nian Växjö 30P.


Vi har lyckats tagit 1P (!!!!!) mer iår, fyfan!!!!!!!!!!!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
När man mår dåligt kan man jämföra sig med en brynäsare. Snart ska jag ta en kaffe, sätta mig tillrätta och läsa brynäsboken. Huge lär behöva steroider för att orka snacka bort dagens debacle.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Frustrerad !!!!!!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle:
Bravo! Då bjöd vi Växjö på ytterliggare 6 poäng och 6 plusmål. För jävla bedrövligt tamt i dessa viktiga matcher. Man måste ju fråga sig själv varför man envisas med att låta Timrå IKs olika nyanser av brunt förstöra varje lördagkväll? Vi faller ju inte ens med hopp och med fanan högt. Snarare ser det ut som att fredagarna tillbringas med att sänka sig till valiumnivå. Bättre att slänga in puckar på mål istället för att snurra i hörnen. Jag vet inte hur detta ska sluta. Antalet sexpoängsmatcher vi släppt de sista fyra säsongerna måste ligga mycket nära 100%. Skärpning nu för helvete!!!!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: Nästan, Önerud missade i bp, så 2 chanser.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Räknar jag rätt om jag säger att timrå hade en målchans under matchen? Nordgrens öppna mål
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Jockz:

Varför kan man aldrig ge sig själv chansen aatt vinna?

Ett förbannat fipplande med puck, felpass på ett par meter, backar som INTE vågar stå upp på offensiva blå, fanns tillfällen idag då man kunnat vunnit tillbaka puck men istället backar man.

Ingen trafik framför mål, nä det är bara för dåligt detta.

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Flygbiljetten hem ska dom fan pynta själv
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Tragiskt, bedrövligt, och pinsamt. Nu måste det till handlingskraft. Floskler som "den befintliga truppen ska vända skutan" accepteras inte. 


 

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Alltså allvarligt, det har verkligen inte sett bra ut sen uppehållet. FBK matchen undantagen pga maxflyt med målen.... Nä, ctrl-alt-del och starta om från början.....
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
erathoo: Ridån vara nere redan efter första perioden.
Kommentera


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Varför utsätter jag mig själv för det här? 
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Kvalserien....här kommer vi. Vad kul det ska bli igen...NOT!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Verkar som om energin o fantasin återigen saknas totalt i 3:e perren....
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
El Maco: Ja det gillar jag lägsta nivå är bra då finns kraften kvar i omg 55
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Sätt en nu Dallas......
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Första matchen att bli nollade? (förutom 0-0 mot Lule)
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Modano: Det är skönt och tryggt att oavsett hur dåligt laget är så är du alltid på en lägre nivå.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Har du supet till jimmy inte omöjligt att ta in två mål ! Är helt omöjligt när man inte har attityd vilja bara massa "crippe" sjuka som smitta ner hela laget. Men polarn din får nog minst en 3a hur kass han än är.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Nä, nu två perioder fick räcka för i dag. Laget har rejäla problem, bara att jobba på.

Däremot hävdar jag med en dåres envishet att Dallas kan bli något. Alla misstag till trots, snubben har blick för spelet.

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Tänker dom va lika bra i PP som mot Hv kan de lika gärna göra det till 4 mot 4 direkt
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Den här perioden visar man i a f att man vill, även om man inte kan. Uppspelen samt 'kreativiteten' i anfallszon är på skämskuddenivå. Skojar dom med oss?
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: Tror nog grabbarna blir deppig när Bella släpper en enkel puck direkt. Men det ska ju inte se så här skitnödigt it framåt för det.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Det finns några spelare som med dålig attityd ( gamnacke) Jonte samt Crippe inga skärpte killar !!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: Byt målvakt, NU! Fan, vi kan inte ha en som ligger bakom målet.
Kommentera

1537397 · »