1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1537218

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Räknar jag rätt om jag säger att timrå hade en målchans under matchen? Nordgrens öppna mål

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle:
Bravo! Då bjöd vi Växjö på ytterliggare 6 poäng och 6 plusmål. För jävla bedrövligt tamt i dessa viktiga matcher. Man måste ju fråga sig själv varför man envisas med att låta Timrå IKs olika nyanser av brunt förstöra varje lördagkväll? Vi faller ju inte ens med hopp och med fanan högt. Snarare ser det ut som att fredagarna tillbringas med att sänka sig till valiumnivå. Bättre att slänga in puckar på mål istället för att snurra i hörnen. Jag vet inte hur detta ska sluta. Antalet sexpoängsmatcher vi släppt de sista fyra säsongerna måste ligga mycket nära 100%. Skärpning nu för helvete!!!!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: Nästan, Önerud missade i bp, så 2 chanser.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...