Varför kan man aldrig ge sig själv chansen aatt vinna?
Ett förbannat fipplande med puck, felpass på ett par meter, backar som INTE vågar stå upp på offensiva blå, fanns tillfällen idag då man kunnat vunnit tillbaka puck men istället backar man.
Ingen trafik framför mål, nä det är bara för dåligt detta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jockz:
Varför kan man aldrig ge sig själv chansen aatt vinna?
Ett förbannat fipplande med puck, felpass på ett par meter, backar som INTE vågar stå upp på offensiva blå, fanns tillfällen idag då man kunnat vunnit tillbaka puck men istället backar man.
Ingen trafik framför mål, nä det är bara för dåligt detta.