1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1537879

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-11-27
Bragd-Birger: tycker vi gör en bra första period, eller så är ribben sännkt efter alla skitmatcher nyligen.

Dryg utv på Bäckström
deras 1-0 kommer efter tekning där domarna tar årets okänsligaste icing, snacka om döda spelet. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-11-27
Blizzard: jo, det är väl det som kännetecknar ett bottenlag, vid tveksamma domslut ringer det i klockan..... Sen är man mer än lovligt yriga när det blir lite jidder, då har man varken balans, klubbteknik eller stake att ta tag i pucken....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...