Taurus: Vad har vi honom till då? Vad ska han göra på isen? Jag tror inte ens att han vet svaret på den frågan själv för han får inte ett jävla skit uträttat förutom att ta en massa hakningsutvisningar. Hans lönecheck stjälper laget just nu och det är ju inte hans eget fel, det är ju nubbens.
Dom pengarna hade vi verkligen behövt lägga på en riktig hockeyspelare just nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Taurus: Vad har vi honom till då? Vad ska han göra på isen? Jag tror inte ens att han vet svaret på den frågan själv för han får inte ett jävla skit uträttat förutom att ta en massa hakningsutvisningar. Hans lönecheck stjälper laget just nu och det är ju inte hans eget fel, det är ju nubbens.
Dom pengarna hade vi verkligen behövt lägga på en riktig hockeyspelare just nu.