Blizzard: och här har vi den uttjatade "inför matchen" fan vad hockey suger just nu!
Vi kanske lyckas ta 1-2 segrar nu, men det följs upp av 4-5 förluster, sen 1-2 segrar, vi kommer komma närmre men inte ikapp, för att sedan tappa igen. Tillslut lessnar också spelarna och det blir som förra säsongen, hockey är en skitsport, och det var igår jag tappade glöden och gnistan för hockey som jag fick tillbaka i KS, det höll sig i nästan 30ES-matcher iaf, men nu är den borta och jag skiter fullständigt i resultatet i morgon för det kommer inte hjälpa oss ett skit, blä!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kanske lyckas ta 1-2 segrar nu, men det följs upp av 4-5 förluster, sen 1-2 segrar, vi kommer komma närmre men inte ikapp, för att sedan tappa igen. Tillslut lessnar också spelarna och det blir som förra säsongen, hockey är en skitsport, och det var igår jag tappade glöden och gnistan för hockey som jag fick tillbaka i KS, det höll sig i nästan 30ES-matcher iaf, men nu är den borta och jag skiter fullständigt i resultatet i morgon för det kommer inte hjälpa oss ett skit, blä!