1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1538771

Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29

RTS: Personligen är jag så less på det här eviga snacket om att vi gör bra matcher och kommer att plocka poäng om det fina spelet håller i sig. Jaha? Vem bryr sig? Vi blir nollade hemma, vi blir nollade borta och vi sjunker som en sten i tabellen.

Vem bryr sig om goda intentioner när vi har förlorat dom FEM senaste matcherna och blivit nollade i dom senaste TRE. Det är ungefär så dåligt som det kan vara. Det är poängen som räknas, inte "intentioner".

Och nu var inte det här något angrepp på dig eller det just du skrev. Jag tycker bara att det börjar bli jävligt tröttsamt med att kolla efter "goda trender" när laget spelar som en säck bajs.


Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29

Olle: Nej visst har du rätt, Men om man kan hålla den intesitet man visar ikväll så finns det hopp,,  Dyngsurt med torsk absolut, men det finns glädjepunkter trots allt.

Efter kvällen match känns det för mig iallafall bättre för mig än efter Växjö matchen., Vi har ett stryklag på papperet, vi har raserad ekonomi, det handlar bara om överlevnad, Brynäs, Luleå mfl har varit i vår situation, vi måste reda ut stormen detta och nästa år.

Vi klara detta, Tro mig!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer