söder över: Nu bli man blir förbannad , man läser att Wedin spelar i 1-kedjan ikväll ..och Öhrn som är med i laguppställningen, spelade Wedin och Öhrn igår med J20 igår och idag med A -laget då måste dom vara bra!! Jävligt bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
söder över: Nu bli man blir förbannad , man läser att Wedin spelar i 1-kedjan ikväll ..och Öhrn som är med i laguppställningen, spelade Wedin och Öhrn igår med J20 igår och idag med A -laget då måste dom vara bra!! Jävligt bra.
Dessa uttagningar är en gåta !!