1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539441

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Blizzard: Vi måste ha en ny o exklusiv tröja till matchen. Det är ju en skam annars. Men typiskt Timrå att hela tiden pissa på sitt eget varumärke.
Men dom tog ju fram en exklusiv jacka iallafall...alltid nåt.

Svarskommentarer

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Mäster T: Äh, det är Brynäs som firar, inte vi. Vi är där för att förstöra partyt.

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Mäster T: klart att vi har ny och exklusiv tröja vi också, annat finns inte. Tippar på att det är WÖ tröjan från Mora matchen fast med tallarna på framsidan, stilmässigt. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer